Blijf weg van Woongarant!

14 maart 2023

Ellende en traagheid gegarandeerd bij Woongarant.

Meer dan 12 jaar hebben wij onze verzekering Woongarant keurig op tijd betaald, we hebben nooit schade of iets dergelijks geclaimd tot in januari 2023. Toen hadden we een lekkage in de badkamer. Bij Woongarant schade gemeld, maar die doet werkelijk niets voor je. We hebben facturen, bijlagen en foto's gestuurd maar we hebben nog niks vergoed gekregen. Totaal geen actie, alles verloopt moeizaam en je moet overal zelf achteraan.


Woongarant stuurde een expert maar die was heel snel klaar met bezichtigen, die keurde vervolgens alle facturen af. We woonden inmiddels maanden met een gesloten hoofdkraan, waarbij we niet kunnen wassen (elke keer naar de wasserette), wij en onze jonge kinderen niet normaal kunnen douchen want de badkamer ligt helemaal open. Normaal vaatwassen, normaal toiletgebruik en noem maar op, het kan allemaal niet omdat Woongarant niets verder onderneemt.


Omdat het voor geen meter opschoot hebben we een contra-expertise genomen, Schadecoach. Gelukkig denkt deze met ons mee maar zelfs een door Schadecoach gevraagd voorschot werd afgekeurd door Woongarant, dus zitten we nog steeds na maanden met een half gesloopte badkamer en verloopt het proces heel traag. 


Wanneer kunnen we weer normaal leven zoals ieder ander mens in Nederland? Dankzij Woongarant is het vertrouwen in een goede verzekering compleet weg. Mensen, blijf daar weg, want het zijn gewetenloze boeven die nog nooit van menselijkheid hebben gehoord! 


Family Syams - Almere

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts