Geen enkele service bij ASR

25 oktober 2024

Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!

Ik heb een annuleringsverzekering via mijn touroperator NRV , deels bij ASR, wat ik overigens niet wist, want anders had ik het bij mijn huidige doorlopende reis/annuleringsverzekering centraal beheer gedaan. Die gaf echter maar tot € 3.000,00 dekking, dus toen maar het restant (€ 1.500,00) via NRV verzekerd.  Dat was in januari 2024.


Echter mijn moeder van 97 gaar hard achteruit, dat blijkt ook uit verklaringen van 2 artsen en dat leidde ertoe dat wij onze reis naar Zuid Afrika in november op 5 oktober moesten annuleren.


Alle gevraagde documenten heb ik opgestuurd, vervolgens krijg ik een schrijven dat ze binnen 10 dagen reageren en STREVEN ernaar om schade binnen 25 WERKdagen af te werken. Dus  een automatisch gegenereerde bericht zonder telefoon- of schadenummer.


Ze verwachten de komende tijd veel claims te krijgen dus bellen hoe de zaak erbij staat heeft geen zin zeiden ze.

Verder vragen ze medische gegevens wat ivm de privacywetgeving niet meer mag, en tot op vandaag dus nog steeds niets gehoord.

Centraal beheer, waar mijn doorlopende verzekering loopt zegt pas uit te kunnen keren wanneer ASR uitgekeerd heeft op grond van wet chronologisch beginsel.
Ik probeer ASR te contacten maar ik krijg alleen steeds die automatisch gegenereerde e-mail terug met die 10 dagen termijn en het streven naar 25 werkdagen afwikkeling .

Ik vind dit ronduit schandalig, gezien de omstandigheden en dat Centraal Beheer de schade ook niet kan uitkeren zonder dat ASR de zaak afwerkt. Ik wordt nu gemangeld tussen twee trage verzekeraars!

Kortom ik ben intussen € 4.500,- armer, zit in een emotionele situatie met het aankomende verlies van mijn moeder en geen hond reageert, laat staan dat er iets wordt betaald!



Inge Heidelberg - Zegge


12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
25 september 2024
Reageren nergens op en vertellen leugens
Meer posts