Twaalf jaar geleden heb ik een doorlopende reisverzekering afgesloten bij de Europeesche.
In mei 2018 ben ik verhuisd, net over de grens in Duitsland. Onlangs had ik reispech in Frankrijk maar terug thuis realiseerde ik mij dat ik, door die verhuizing, niet meer verzekerd was en zegde de verzekering op.
Dat kostte € 6,95. Voldaan op 19 september. De Europeesche is inmiddels ASR geworden en nu blijkt dat ze nergens mijn gegevens kunnen vinden. Zelfs niet nadat ik ze een foto van mijn polis had gestuurd.
Vandaag kreeg ik een aanmaning voor de op 19 september betaalde factuur van €6,95 “opzegkosten”.
Ik eis 12 jaar voldane premiekosten want ik heb jaarlijks de premie betaald terwijl nu blijkt dat ik al die tijd niet verzekerd was.
A.A. Verdenius - Kranenburg.
Commentaar van webmaster:
Ons platform komt werkelijk óm van de klachten over verzekeraars die hun verzekeringen rechtstreeks met hun klanten regelen. ASR ikkieszelf, Allianz Direct en Promovendum zijn daarvan voorbeelden, maar ook ALLE ANDERE verzekeraars die zonder tussenpersoon werken. U roept dus ellende over uzelf af als u zich rechtstreeks bij een maatschappij verzekeren wil. Doe dat ALTIJD bij een deskundige tussenpersoon, en ook nooit via een volmachtkantoor.
Heeft u een klacht over een verzekering, een vraag over polisvoorwaarden of een probleem met uw verzekerings- maatschappij? Het online verzekerdenplatform geeft u gratis advies en biedt kosteloze hulp bij iedere verzekeringskwestie!
Alle rechten voorbehouden | Verzekeraarsklachten.nl | Website door FrankBrinks.nl