Knullig One Underwriting heeft al een jaar moeite met lezen.

8 maart 2024

Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!



Op 8 januari vorig jaar raakte mijn auto bij een forse aanrijding total loss en dat heb ik bij mijn verzekeraar AON gemeld, die noemt zich ook wel One Underwriting. Als je op deze website (zoekbalk rechtsboven) naar AON zoekt, dan zie je dat ik op 16 augustus 2023 over de knullige en frustrerende schaderegeling bij deze onprofessionele club een klacht heb gepubliceerd.


Ik heb dus al meteen vanaf de schadedatum ellende met One Underwriting, maar eerst nu kon mijn schadedossier worden gesloten. Ze hebben  eindelijk een keer betaald waar ik recht op had volgens hun polisvoorwaarden. Daar heeft mijn contra expert Schadecoach voor gezorgd maar dat heeft onvoorstelbaar veel voeten in de aarde gehad. Alleen omdat de schaderegelaar, (ene Christiaan S.) steeds maar bleef dwarsliggen en eindeloos moest overleggen met de uiteindelijke verzekeraar, ASR.


Overleggen over de uitleg van de polisvoorwaarden die gewoon helder en niet mis te verstaan zijn, en waarvoor mijn Schadecoach wel vier keer moest uitleggen hoe het zat. De man presteerde het eerst nog om te beweren dat ik 3300 euro teveel uitkering had ontvangen, er kwam eerst ook nog een tweede expertiserapport omdat er in het eerste rapport een fout was gemaakt, vervolgens moest daar ook nog weer over gesteggeld worden en uiteindelijk viel het kwartje: ik zou nog een nabetaling krijgen van bijna vijf mille.


Echt, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, het is dat ik alle communicatie in kopie voorbij heb zien komen, anders zou ik het nooit geloofd hebben. Ik heb nooit geweten dat One Underwriting zulke amateurs in dienst had, nota bene met het etiket 'senior schadebehandelaar'. Op hun website zeggen ze dat ze het grootste volmachtkantoor zijn, dat doet me voor het ergste vrezen. Hoeveel verzekerden zijn op deze knullige manier bij een schade benadeeld?


Hoe dan ook, dank zij de ongelooflijke vasthoudendheid en grote kennis van Schadecoach heb ik mijn geld en ik ben gelukkig allang weg bij deze amateuristische toko. Als iemand  via Underwriting verzekerd is kan ik alleen maar zeggen, maak dat je zo snel mogelijk bij deze rommelige bende wegkomt!


M.S.  te T.


23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
25 september 2024
Reageren nergens op en vertellen leugens
12 september 2024
slechte dienstverlening, denkt alleen maar aan zichzelf
Meer posts
Share by: