Univé rechtshulp waardeloos

12 september 2024

slechte dienstverlening, denkt alleen maar aan zichzelf

Wij hebben - al enkele jaren - bij Unive Rechtshulp meerdere dossiers lopen omdat wij hulp nodig hebben om ons recht te halen. Helaas is de samenwerking tot nu toe ver beneden de maat. Behalve de tijd die inmiddels is verstreken, is er sprake van zeer gebrekkige communicatie, lange wachttijden om antwoorden te krijgen, berichten dat er zogenaamd geen gegevens door ons zijn verstrekt en dossiers die gesloten worden zonder dat de betreffende zaak naar tevredenheid is afgerond. Sommige verstuurde emailberichten worden niet gelezen en de informatie dus niet toegevoegd aan het betreffende dossier. Zaak 1: nauwelijks communicatie en voortgang werd niet gemeld. Uiteindelijk de behandelende medewerker gesproken en het resultaat was dat het dossier werd gesloten zonder dat er voor ons iets is gedaan. Zaak 2: Communicatie was redelijk en pas naar meer dan 12 maanden heeft Unive het overgedragen aan een advocaat. Dat is inmiddels al bijna een jaar geleden en de zaak is nog niet afgehandeld. Zaak 3: nauwelijks communicatie, geen informatie m.b.t. de stand van zaken en de behandelaar heeft zogenaamd geen enkel document ontvangen terwijl deze wel zijn opgestuurd. verschillende emal-berichten van ons zijn niet gelezen. Duurt inmiddels zeer lang. Zaak 4: Goede communicatie, behandelaar doet haar best maar is deels het spoor bijster geraakt. Reageert niet meer op emailberichten. Zaak 5: de kosten voor behandeling zouden voor Unive te hoog worden en hebben daarom het schadebedrag van +/- 200 euro uitgekeerd. Dit betekent echter wel dat de wederpartij totaal niet aansprakelijk is gesteld en door kan blijven gaan met hun dubieuze werkzaamheden. Dit bedrijf verdient geen enkele ster en moet zich schamen. Er wordt premie betaald aan Unive maar het werk dat er voor gedaan moet worden gebeurt niet. Waardeloos bedrijf!!

*** Reactie van Unive ***

5 juli 2024
Beste E.b. we betreuren het te lezen dat je deze ervaring met ons hebt gehad. Ik zou graag meer gegevens van je willen ontvangen zodat we jouw klacht kunnen voorleggen aan onze klachtenafdeling. Wil je ons een email sturen naar webteam@unive.nl met je NAW-gegevens en een kopie van je review? Groet, Tara - team Univé

*** Update van Eric Bremmer (klant)***

11 september 2024
Gereageerd op de reactie van Unive en informatie naar hen doorgestuurd. Tot op heden niets van hen vernomen. Blijkt wederom niet-klantvriendelijk, onprofessioneel en onbetrouwbaar te zijn.

23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
25 september 2024
Reageren nergens op en vertellen leugens
24 juli 2024
Eerst schriftelijk beloven om de schade te betalen maar als puntje bij paaltje komt compleet draaien
Meer posts
Share by: