één en al ellende bij Achmea Rechtsbijstand

8 augustus 2021

Ik heb een probleem tegen FBTO met mijn autoverzekering en daarvoor heb ik mijn zaak bij Stichting Achmea Rechtsbijstand (SAR)voorgelegd. Ik heb al enkele berichten eerder hierover een klacht op deze website gepubliceerd. Daar kun je lezen dat ze de feiten en de omstandigheden verdraaien, alleen maar om te kunnen zeggen dat het voorval niet onder de dekking van de polis valt. Gelukkig heb ik Schadecoach via het internet kunnen vinden, en dankzij hun optreden heeft Achmea tóch moeten toegeven dat ze me gewoon moesten helpen.


Maar vraag me nu niet hoe, want het is één en al ellende en ergernis hoe de behandelaar van mijn dossier de boel traineert, mij op een onwaarachtige manier tegenwerkt en met drogredenen het proces frustreert. Ik kan mijn ogen niet geloven als ik de smoezen van deze meneer lees. Ik zou het zelf niet allemaal hebben opgemerkt, maar met de uitleg van Schadecoach zie ik zwart op wit dat geprobeerd wordt mij een oor aan te naaien!


Het voert te ver om alle details hier op te noemen, maar het zijn zeker 7 (!) verschillende punten waarmee ik door Achmea op het verkeerde been wordt gezet. Daarbij worden argumenten aangehaald die niet waar zijn of waarmee ze me valse hoop geven terwijl ze zelf uit mijn dossier kunnen lezen dat het niet zo is.


Ik heb nu dus opnieuw weer een klacht moeten sturen, omdat ze me met kluitjes in het riet sturen. En dát, terwijl ze op hun website zeggen:  Wij komen voor u op en helpen u verder. Wij ontzorgen u!


Nou, ik heb niet anders dan ellende bij SAR, ik moet verdikkeme vechten voor mijn recht, eerst al bij FBTO maar nu ook tegen mijn rechtsbijstandverzekeraar die een vies spelletje met mij probeert te spelen. Ik wordt hier werkelijk niet goed van!


A.G. te Roosendaal




12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts