Eén en al ellende bij Achmea centraal beheer en Stichting rechtsbijstand

3 januari 2022

Ongelooflijk dat Achmea nog klanten heeft!

Op 7 oktober 2021 een aanrijding gehad waarbij de tegenpartij schuld bekend. Zowel ik als de tegenpartij zijn verzekerd bij centraal beheer. Vanaf dat moment begon de ellende, het was onmogelijk om centraal beheer telefonisch te bereiken en ook via de app liep het voor geen meter.

Uiteindelijk een schade expert gehad van centraal beheer, hierna lieten ze weken niks van zich horen. Meerdere keren heb ik moeten bellen om vervolgens te horen, dat deze zaak was overgedragen aan de afdeling speciale zaken. Hierna contact gehad met speciale zaken, maar ze konden mij niet vertellen waarom dit was overgedragen aan hun!


Vervolgens na nog twee keer bellen met speciale zaken werd ik op 15 november 2021 gebeld door CB met de mededeling, dat ik verplicht naar hun kantoor in Leiden of Tilburg moest komen voor een interview op 19 November 2021. Ze konden mij nog steeds niet duidelijk vertellen, waarom dit nodig was. Met tegenzin ingestemd, omdat het best wel heel intimiderend overkwam. 

Vervolgens ben ik via google bij schadecoach terechtgekomen, die heeft centraal beheer duidelijk gemaakt dat het niet verplicht is om naar hun kantoor te komen en zeker niet in deze tijden. Alle vragen kunnen ze immers gewoon via de mail stellen (zo kan er ook geen onduidelijkheid ontstaan over de antwoorden). Centraal beheer weigert om dit te doen en blijven hameren op een visueel gesprek (inmiddels al 7 December 2021). Wij hebben aangegeven alle medewerking te verlenen, alleen wel op een transparante manier. 


Dat willen ze niet en nu heeft Schadecoach namens mij op 8 december 2021 mijn rechtsbijstandverzekering (Stichting Achmea Rechtsbijstand) ingeschakeld. Achmea Rechtsbijstand laat vervolgens niks van zich horen (in de tussentijd heeft schadecoach herinneringen gestuurd) en zij stuurt op 27 december een brief om contact op te nemen. Tot vandaag 3 januari 2022 heeft centraal beheer niks van zich laten horen en ook heeft Achmea Rechtsbijstand nog geen actie ondernomen om mij bij te staan. Tot op vandaag nog steeds geen plan van aanpak, alleen maar onduidelijk over een mail die ze gewoon ontvangen hebben maar vervolgens niet meer kunnen terugvinden.


Wat is dat voor een bedrijf dat Achmea?


R. S. te Amsterdam

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts