Voogd & Voogd houdt nergens rekening mee

30 maart 2022

stiekem gedoe over reparatie

Ik heb mijn all risk auto verzekering lopen via Voogd & Voogd verzekeringen. 
Laatst heb ik helaas door mijn fout een super kleine schade gemaakt op de achterbumper van tegenpartij (een lease auto van een bedrijf), de schade bestaat uit een super kleine afdruk van de hoekjes van mijn nummerbord in de achterbumper, de foto's zijn uiteraard aanwezig van de schade.
 Ik heb mijn contactpersoon van Voogd & Voogd gemeld dat ik zo'n kleine schade liever zelf wil betalen in verband met mijn no claim.
 Vervolgens stuurde ze me een factuur van € 578,37 met de vraag of ik deze zelf wilde voldoen of via de verzekeraar.
 Dit bedrag leek in mijn ogen onwerkelijk gezien de schade, vandaar mijn vraag om de factuur.


 Ik krijg het gevoel dat de factuur niet bestaat en het schadebedrag niet daadwerkelijk zo hoog is.


 Ik heb meerdere malen om de originele factuur gevraagd maar deze niet gekregen, hier heb ik wel recht op indien ik dit dus zelf wil betalen.
 

Vervolgens vermeld mijn contactpersoon dat tegenpartij geen herstelplicht heeft en hij in afwachting is van mijn beslissing mbt zelf betalen of via de verzekeraar.


 Nu ontvang ik net een e-mail (nog geen maand later) met mijn nieuwe maandbedrag waarin dus de schade is verhaald op de verzekeraar, mijn maandbedrag super omhoog en dit zonder akkoord vanuit mij.


 Belachelijk!  Je kunt dus net zo goed niets tegen Voogd zeggen want ze houden toch nergens rekening mee.


Mandy Prins

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts