VKG één groot fiasco
Slechter kun je bij een schade niet af zijn dan bij VKG
Op 21 februari dit jaar hebben wij onze stormschade gemeld en alle stukken aangeleverd bij onze adviseur. Hij heeft dit direct doorgezet naar de verzekering, de Van Kampen Groep, VKG.
Na een aantal keren contact te hebben gehad kregen wij pas na 8 weken (!) te horen dat er op 25 april een expert zou komen. Daar zit je dan op te wachten, die is niet komen opdagen. Expertisebureau gebeld (CED) en die zei dat wij helemaal niet te vinden waren in hun systeem terwijl ze ons wel een bevestigingsmail hadden gestuurd.
Na 4x in totaal meer dan anderhalf uur aan de lijn met VKG te hebben gezeten, heb ik met hun de moed opgegeven en onze adviseur weer ingelicht. Ook hij werd afgewimpeld en ook hij zou wel teruggebeld worden. Wat dus niet gebeurd is. Uiteindelijk weer gebeld en warempel binnen 10 minuten een nieuwe afspraak voor de expert, nu op 30 mei, wederom weken verder. De expert is geweest en hij heeft alles doorgenomen. Geen bijzonderheden. Hij heeft een rapport opgemaakt en dat naar VKG gestuurd. Dat duurde ook weer een week, want het rapport is binnengekomen op 7 juni jl. We hebben nu nog steeds geen geld ontvangen. Ook onze adviseur loopt tegen een enorme muur aan daar. Als je kijkt op de reviews op Google over de VKG, dan zie wat voor zooitje het daar is, het is een bedrijf van lik mijn vestje! Wegwezen daar!!!
Francisca du Maine