VKG één groot fiasco

16 juni 2022

Slechter kun je bij een schade niet af zijn dan bij VKG

Op 21 februari dit jaar hebben wij onze stormschade gemeld en alle stukken aangeleverd bij onze adviseur. Hij heeft dit direct doorgezet naar de verzekering, de Van Kampen Groep, VKG. 


Na een aantal keren contact te hebben gehad kregen wij pas na 8 weken (!) te horen dat er op 25 april een expert zou komen. Daar zit je dan op te wachten, die is niet komen opdagen.  Expertisebureau gebeld (CED) en die zei dat wij helemaal niet te vinden waren in hun systeem terwijl ze ons wel een bevestigingsmail hadden gestuurd. 


Na 4x in totaal meer dan anderhalf uur aan de lijn met VKG te hebben gezeten, heb ik met hun de moed opgegeven en onze adviseur weer ingelicht. Ook hij werd afgewimpeld en ook hij zou wel teruggebeld worden. Wat dus niet gebeurd is. Uiteindelijk weer gebeld en warempel binnen 10 minuten een nieuwe afspraak voor de expert, nu op 30 mei, wederom weken verder. De expert is geweest en hij heeft alles doorgenomen. Geen bijzonderheden. Hij heeft een rapport opgemaakt en dat naar VKG gestuurd. Dat duurde ook weer een week, want het rapport is binnengekomen op 7 juni jl. We hebben nu nog steeds geen geld ontvangen. Ook onze adviseur loopt tegen een enorme muur aan daar. Als je kijkt op de reviews op Google over de VKG, dan zie wat voor zooitje het daar is, het is een bedrijf van lik mijn vestje!  Wegwezen daar!!!


  Francisca du Maine


12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts