Pas op voor A-one experts
Wij hebben 15-12-2020 een schade aan het dak van ons huis gemeld bij onze verzekeraar, Woongarant. Vanwege een natte periode hebben wij dit zelf gelijk laten maken.
Helaas kwamen we er wat later achter dat er nog best veel vervolgschade was.
Op 17-12-2020 kwam iemand van A-one Experts in opdracht van Woongarant de schade opnemen. Deze beste man had in 15 minuutjes kennelijk alles al gezien, hij zou er op terugkomen. Wat ons opviel is dat de communicatie niet via de mail van A-one experts werd gevoerd, maar via een privé mailadres. We zijn er door A-one experts ook niet op gewezen om zelf een expert in te schakelen, wat gewoon ons recht is.
Na meerdere mails over en weer hadden we al door dat we er zelf niet met A-one Experts uit zouden komen want telkens werd weer wat anders verzonnen en steeds weer werd om andere info gevraagd. Na speuren op internet ontdekten we dat we recht hadden op een eigen expert. Wij kwamen uit bij Schadecoach en hebben hen gevraagd om ons bij te staan. Schadecoach reageert direct, maar bij A-one experts laten ze de klant gewoon drie weken wachten voordat er een reactie komt.
Woongarant oftewel A-one Experts hebben duidelijk aangegeven we gaan voor herstel en niet vernieuwing? Nou, volgens mij gaan ze nergens voor!!
Als je op internet kijkt zie je al meer klachten over de knullige werkwijze van A-one. Ze zijn totaal niet onafhankelijk en uiterst partijdig, ze werken alleen maar voor verzekeraars.
Kortom, erg teleurstellend allemaal we zitten nota bene al 13 jaar bij deze verzekeraar, maar snelheid: ho maar!
W. Ter Reehorst - Maarssen