Ohra heeft lak aan privacy en speelt spelletje met DAS

21 maart 2024

Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant 

Ik heb een inbraakschade gemeld bij Ohra maar die heeft mijn schade afgewezen op oneigenlijke gronden. Een waardeloze club dus, als je daar verzekerd bent ben je in elk geval verzekerd van ellende.


Ik heb toen gezegd dat als ze mijn schade niet zouden erkennen, ik mijn rechtsbijstandverzekeraar zou gaan inschakelen.


Wat dacht je? Ik hoor eerst een hele tijd niks, en vervolgens schrijven ze:

"Wat hebben we met uw klacht gedaan?
U liet ons weten de rechtsbijstandsverzekering in te willen schakelen. Wij hebben uw bericht hierover met de bijbehorende stukken doorgestuurd naar DAS rechtsbijstand met het verzoek contact met u op te nemen over de klacht. Wij wachten verdere berichten van u of DAS af omtrent deze klacht."


Dus Ohra die in dit geval nota bene mijn tegenpartij is, meent zelf wel even te kunnen uitmaken wanneer en hoe ik aanspraak op mijn rechten (tégen haar) ga maken! Dat maak ik dus liever zelf uit en dit is een handelwijze van Ohra die tegen elke privacy-regel indruist, maar deze boeven verzinnen het ter plekke!


Die zijn nog niet klaar met me!



S. Somasundaram


23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
25 september 2024
Reageren nergens op en vertellen leugens
12 september 2024
slechte dienstverlening, denkt alleen maar aan zichzelf
Meer posts
Share by: