Ik heb 3 verzekeringen bij Ohra. Avp, auto en inboedel. Nu woon ik sinds 5 maanden in een instelling, tijdelijk. Op 13-12-2024 had ik telefonisch contact met helpdesk omdat mijn inboedelverzekering nog op verkeerd adres stond. De Autoverzekering stond op het juiste adres.
Ik kreeg een medewerker aan de lijn die van niks wist. Wat hij wel wist, is dat ze op mijn nieuwe adres geen mensen verzekeren. Ik vroeg "waarom". Omdat het van het "leger des heils" was.
De medewerker vertelde na meerdere malen overleg met een collega dat al mijn lopende verzekeringen (6 jaar klant zonder problemen) direct gestopt werden..... Ik zat verdikkeme nog in mijn auto!!!!! Maar bij het klantvriendelijke Ohra geen discussie mogelijk.
Toen moest ik ook nog verklaren waarom ik hier zat, dat heb ik gedaan in hoop op begrip, maar na het hele verhaal (ook medische details) werd alsnog mijn verzekeringen beëindigd, zo werd gezegd..
Moet je bij een schade weken en zelfs maanden wachten voordat ze gaan uitkeren, nu had ik een paar uur later de bevestiging zwart op wit dat al mijn verzekeringen beëindigd waren.
Zelden zo'n ballentent meegemaakt!!
W.R.M. Leuverink
Heeft u een klacht over een verzekering, een vraag over polisvoorwaarden of een probleem met uw verzekerings- maatschappij? Het online verzekerdenplatform geeft u gratis advies en biedt kosteloze hulp bij iedere verzekeringskwestie!
Alle rechten voorbehouden | Verzekeraarsklachten.nl | Website door FrankBrinks.nl