Ohra discrimineert

24 mei 2024

Ohra houdt vooral rekening met eigenbelang, wegwezen daar!

Ik heb 3 verzekeringen bij Ohra. Avp, auto en inboedel. Nu woon ik sinds 5 maanden in een instelling, tijdelijk. Op 13-12-2024 had ik telefonisch contact met helpdesk omdat mijn inboedelverzekering nog op verkeerd adres stond. De Autoverzekering stond op het juiste adres.


Ik kreeg een medewerker aan de lijn die van niks wist. Wat hij wel wist, is dat ze op mijn nieuwe adres geen mensen verzekeren. Ik vroeg "waarom". Omdat het van het "leger des heils" was.

De medewerker vertelde na meerdere malen overleg met een collega dat al mijn lopende verzekeringen (6 jaar klant zonder problemen) direct gestopt werden.....  Ik zat verdikkeme nog in mijn auto!!!!!   Maar bij het klantvriendelijke Ohra geen discussie mogelijk.


Toen moest ik ook nog verklaren waarom ik hier zat, dat heb ik gedaan in hoop op begrip, maar na het hele verhaal (ook medische details) werd alsnog mijn verzekeringen beëindigd, zo werd gezegd..


Moet je bij een schade weken en zelfs maanden wachten voordat ze gaan uitkeren, nu had ik een paar uur later de bevestiging zwart op wit dat al mijn verzekeringen beëindigd waren.


Zelden zo'n ballentent meegemaakt!!


W.R.M. Leuverink

23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
25 september 2024
Reageren nergens op en vertellen leugens
12 september 2024
slechte dienstverlening, denkt alleen maar aan zichzelf
Meer posts
Share by: