stuur vooral de correspondentie mee als u ons om advies vraagt! Lees verder:

15 augustus 2011

Het komt vaak voor dat ons orgaan om advies wordt gevraagd wanneer men van de verzekeringsmaatschappij een afwijzing heeft ontvangen en dat men dan de kwestie maar summier beschrijft.

Ook wordt de correspondentie niet meegezonden die in de kwestie voorligt. Tóch verwacht men dan dat wij een inhoudelijk oordeel over het geval kunnen geven. Dit is natuurlijk niet mogelijk.

Die situatie is te vergelijken met de keuring van een auto waarbij het niet toegestaan is om onder de motorkap te kijken!

Dus stuurt u ons altijd de afwijzingsbrief van de verzekeraar, de polisvoorwaarden en het schade-aanmeldformulier toe, en eventueel een expertiserapport als dat aan de orde is.

Alleen dán kunnen we zien of de verzekeraar (on)-terecht heeft gehandeld !

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts