Is alles negatief in verzekeringsland?

26 april 2012

Naar aanleiding van de op onze website gepubliceerde klachten hebben enkele zorgverzekeraars contact  met ons opgenomen. Het gaat hierbij dan om de zogenaamde webcare afdelingen, deze speuren het internet af naar websites of fora en zoeken naar berichten waarin hun naam in negatieve zin wordt genoemd.

Deze verzekeraars (Ditzo, VGZ, Univé, Iza, Blue, IZZ, Zekur en Verzekeruzelf)  hebben Verzekeraarklachten.nl verzocht om hen in het vervolg  de gegevens van de ‘klager’ ter beschikking te stellen, zodat zij direct met de klager kunnen communiceren en het probleem uit de wereld kunnen helpen.

Dit lijkt ons een pragmatische benadering, omdat het probleem van de klant wordt opgelost en/of  dat zijn vraag direct wordt beantwoord. Een initiatief wat navolging verdient!

In alle gevallen wordt Verzekeraarklachten.nl dan op de hoogte gesteld van de oplossing van het probleem. Is de aangereikte oplossing niet redelijk, dan zal dit de verzekeraar duidelijk worden gemaakt. Zonodig zal hierop door ons orgaan verdere actie op worden ondernomen.

In elk geval: het is dus niet alleen kommer en kwel in verzekeringsland, uit het bovenstaande blijkt dat verzekeraars zich ook van hun goede kanten laten zien!

 

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts