Bij adviesvragen altijd stukken meesturen.

11 november 2012

Het komt vaak voor dat consumenten ons hun situatie -soms met een enkele zin- beschrijven en ons verzoeken over hun zaak te oordelen. Zij sturen dan geen correspondentie mee, maar willen desondanks wél een advies over hun kwestie. Zo ongeveer het zelfde als wanneer men een auto ter keuring aanbiedt en waarbij de keurmeester niet onder de motorkap kan kijken! Dat is natuurlijk niet zinvol, en zo is het ons ook niet mogelijk om u te adviseren zonder dat wij van de voorliggende correspondentie kennis hebben kunnen nemen.

Als u van de verzekeringsmaatschappij een afwijzing heeft ontvangen en u wilt ons advies,  stuurt u ons dan altijd de afwijzingsbrief van de verzekeraar, de gecorrespondeerde email,  de polisvoorwaarden en -als u dat nog in bezit heeft- het schade-aanmeldformulier toe, en eventueel een expertiserapport als dat aan de orde is. Alleen dán kunnen we een juist beeld van uw zaak krijgen en kan er worden bezien of de verzekeraar terecht of onterecht heeft gehandeld.

 

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts