Aegon-dochter Spaarbeleg misleidde klanten en moet schadevergoeding betalen

27 juli 2011

Op de website  Rechtspraak.nl is vandaag de uitspraak te lezen van het hoger beroep dat Aegon had aangetekend inzake de Spaarbeleg actie.

Hoe Aegon zichzelf ‘legaal’ heeft verrijkt door hoge premies te berekenen wordt in de uitspraak als onredelijk beoordeeld.

Het toont weer aan dat verzekeraars eigenlijk maar één doel hebben, namelijk zo veel mogelijk te verdienen aan hun verzekerden.

Aegon meldde volgens de berichten in de krant dat ‘ er beter gecommuniceerd had moeten worden maar dat de communicatie sindsdien sterk is verbeterd’. Je zou het ook anders kunnen zeggen, hoewel dat natuurlijk geen verzekeraarsterminologie is:  Nu men er achter is gekomen dat we in de kleine lettertjes legale diefstal gepleegd hebben doen we nu alsof we ons ietsje vergist hebben…..

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts