Ziek van Ohra

2 juli 2014

Als je een huisdierenverzekering afsluit bij Ohra gaan er 2 dingen goed, namelijk de aanmelding en de maandelijkse incasso van de premie. Al het andere is verschrikkelijk!

Ik heb via mij Ohra een verzekering afgesloten voor 2 honden. Op “mijn Ohra”  verschijnt echter slechts één  relatienummer met één hond, de tweede is niet te vinden. Omdat ik nu echter een declaratie heb voor de tweede hond moet ik deze gegevens hebben op mijn Ohra.

23 (!!) mails later en ongeveer 2.5 uur (!!) aan de telefoon is dit probleem eindelijk opgelost.  Ik kan eindelijk mijn declaratie indienen. Ohra vraagt de behandelkaart van de dierenarts op en ik verstuur deze via de e- mail. Ik krijg een bevestiging dat ze deze hebben ontvangen met de boodschap dat ze de volgende dag gaan afhandelen ( 4 weken geleden)

Vandaag ( 4 weken later dus) informeer ik hoe het zit met mijn declaratie ( na een kwartier in de wacht te hebben gestaan) en er wordt nu doodleuk beweerd dat ze deze nooit hebben ontvangen, óndanks het door mij verstrekte referentienummer van hun mail!! Of ik deze dan maar weer even opnieuw door wil mailen. 24 mails verder en bijna 3 uur aan telefoonkosten ben ik nog geen stap verder!

Dit is de grootste organisatorische puinhoop die ik bij een verzekeraar ooit heb mogen meemaken.

……Tip……!

Sluit geen huisdierverzekering af bij Ohra, want dat is heel slecht voor de eigen gezondheid!

 

Nico Ingels

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts