wie bij het kifid wacht, wacht het langst

2 mei 2017

Ik heb een klacht bij het Kifid in behandeling gegeven, maar het is om te huilen hoe ze daar met je klachten omgaan! Eigenlijk kan ik beter zeggen: NIET omgaan, want mijn dossier is eerst maanden blijven liggen en nu maak ik opnieuw hetzelfde mee. Eerst was mijn secretaris mevrouw Bethlehem, die vertrok bij het Kifid, nu was mijn secretaris meneer Kelterman maar die is óók vertrokken. Daar moest ik zelf achter komen want ik hoor al tijden niks ondanks dat ik volgens meneer Kelterman vorige maand al een uitspraak zou krijgen. Meneer Kelterman schrijft terug: ik werk niet meer bij het Kifid,stuur maar een mailtje naar het algemene mailadres. Nou, lekker dan, de klant mag het fijn uitzoeken!

Ik heb zelden zo’n ballentent meegemaakt, de volgende keer stap ik wel naar de rechter, dan weet je tenminste waar je aan toe bent en dat gaat ook nog een keer sneller!

H. M. Biddinghuizen

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts