Waardeloze verzekering Univé

12 juli 2017

Tijdens een reis ben ik bestolen van een tas met alle belangrijke spullen erin. Deze tas had ik nota bene tijdens openbaar vervoer vlák boven mij in het bagagerek geplaatst. Ik mocht de tas niet naast mij plaatsen want dat zou een passagiersplaats innemen. Ondanks dit alles is de tas tijdens een onbewaakt ogenblik door iemand anders meegenomen. Ik heb toen bij Univé de schade geclaimd.

Maar de schade werd niet vergoed omdat ik volgens hen geen betere maatregelen had genomen om de diefstal te voorkomen. Wat moet ik dan?? Er de hele reis op gaan zitten??

Wat een waardeloze verzekering is Univé. Als ze een smoes kunnen verzinnen om niet te betalen halen ze hem uit de kast.

Gelukkig had ik de zaak bij de Schadecoach gemeld, en ineens konden ze toen wél betalen, maar alleen voor de NIET waardevolle spullen. Dus de spullen van waarde willen ze nog steeds niet vergoeden. Omdat ik de spullen niet bij me zou hebben gehouden, maar dat heb ik juist wél. Ik heb ze niet OP me gehouden, maar wel BIJ me.

Univé kan het allemaal niks schelen, ze lezen bewust niet goed wat er geschreven wordt, alleen maar om niet te hoeven vergoeden.

Nou moet ik naar de rechter of naar het Kifid, want Univé houdt voet bij stuk. Lekker dan, als ik ellende van de diefstal heb wordt ik ook nog belazerd door mijn verzekering.
Mensen, pas op voor deze boevenbende, want je denkt ergens voor verzekerd te zijn, maar Univé is heel vervelend als het op betalen aankomt!

Zoals ze in hun reclame zeggen: daar plukt de klant de vruchten van! Ik ben natuurlijk zo gauw mogelijk weg bij zo’n nepverzekeraar!

J.C. Dupré- Almelo

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts