Vroege vakantie bij Europeesche?

8 mei 2012

Tijdens mijn vakantie is mijn fototoestel kapot gegaan, volgens de winkel waar ik hem ter reparatie heb aangeboden was het toestel niet meer te repareren. Zij raden mij toen aan om de reisverzekering in te lichten. Volgens de winkel was de schade aan mijn toestel te declareren bij de verzekering.

Vorige week woensdag heb ik direct een schademelding naar de Europeesche verzekering gestuurd. Tot op heden geen antwoord mogen ontvangen. Wel een standaard mailtje met de melding dat mijn “schade” melding ontvangen is, verder helemaal nog niets.

Waardeloze maatschappij die Europeesche!

 

j.hollander

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts