Voorop in slechte service
Bij autoverzekeringsmaatschappij VOOROP ontvang je een chip die je in de auto moet installeren. Deze ‘chipin’ heb ik nooit mogen ontvangen, in het systeem van de verzekeringsmaatschappij staat dat deze wel verstuurd is. Aan de telefoon werd gedreigd dat ik een boete zou ontvangen van 75 euro als ik de chipin (die ik dus niet heb) niet terug stuur.
Deze toko is bijna niet telefonisch bereikbaar! Wél als je erg geduldig bent en je 10 minuten niet veel vindt. Ze geven zeer slechte service en ze zijn zeer klantonvriendelijk als je ze te pakken krijgt
10 procent korting is tot tweemaal toe telefonisch beloofd, omdat ik geen chipin heb ontvangen en dus geen korting op kon bouwen. Maar ik moet nog steeds de korting ontvangen!
VOOROP beloont de betere automobilist: ze beloven veel maar komen het vervolgens niet na!
Jesse Zwikker
Het bericht Voorop in slechte service verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.