Voorop in slechte service

21 januari 2017

Bij autoverzekeringsmaatschappij VOOROP ontvang je een chip die je in de auto moet installeren. Deze ‘chipin’ heb ik nooit mogen ontvangen, in het systeem van de verzekeringsmaatschappij staat dat deze wel verstuurd is. Aan de telefoon werd gedreigd dat ik een boete zou ontvangen van 75 euro als ik de chipin (die ik dus niet heb) niet terug stuur.

Deze toko is bijna niet telefonisch bereikbaar! Wél als je erg geduldig bent en je 10 minuten niet veel vindt. Ze geven zeer slechte service en ze zijn zeer klantonvriendelijk als je ze te pakken krijgt

10 procent korting is tot tweemaal toe telefonisch beloofd, omdat ik geen chipin heb ontvangen en dus geen korting op kon bouwen. Maar ik moet nog steeds de korting ontvangen!

VOOROP beloont de betere automobilist: ze beloven veel maar komen het vervolgens niet na!

Jesse Zwikker

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts