Vivat-Reaal: wachten tot je een ons weegt

9 november 2018

Eind augustus heb ik schade aan mijn muggengordijn op mijn inboedelverzekering gemeld bij Nowgo. Nowgo is een label van Reaal, tegenwoordig Vivat, daar kwam ik achter. Nowgo gaat er prat op dat schade in twee weken wordt afgehandeld. Het is nu 9 november en Nowgo reageert nergens op. E-mail wordt niet beantwoord terwijl alles online moet. Als ik dan bel dan heeft Nowgo iedere keer weer aanvullende informatie nodig terwijl die informatie gewoon op de factuur staat. Ik vind het zeer klant onvriendelijk, ik wordt naar mijn idee aan het lijntje gehouden! Het blijkt in elk geval gewoon kletskoek wat ze op hun site beloven! Beter een andere verzekeraar kiezen!

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts