VGZ uiterst klantonvriendelijk
Hoe kan het dat, als je bij VGZ wat wil indienen, je altijd de officiële bonnen moet indienen terwijl zij zélf met een zelfgemaakt overzicht wel bij jou alles mogen innen en, op het moment dat je om de officiële declaratie vraagt, nul op rekest krijgt?
Hoe kan het dat er gewoon rekeningen van begin 2013 maar geïncasseerd mogen worden, bijna anderhalf jaar later?
En als je uitleg vraagt krijg je gewoon geen duidelijk antwoord van de persoon die je te spreken krijgt.
Ben nu gelukkig weg bij deze maatschappij per januari 2014, na een jaar (bijna geheel 2013) heb ik niets dan problemen gehad!
En wat blijkt? Ik ben nog steeds niet van VGZ af, ik krijg nog steeds rekening overzichten, zelfs tot een incasso bureaus toe.
Ook vind ik het zeer onbeschoft van ze, dat ze brieven sturen gedateerd op 20-7-2014 en dat die pas bij mij op 9-8-2014 binnen komen.
Wordt de post wel door hun op de zelfde datum gepost als dat ze het dateren? Want als ik een brief post is hij uiterlijk 2 dagen later op het goede adres.
Misschien handiger voor de directie dat ze eens een harde bezem hun eigen financiële administratie afdeling halen en dat VGZ gaat zorgen dat hun eigen administratie in orde is, en dat ze hun klanten niet gelijk in de eerste brieven dreigen met een incasso bureau. Zeker geen klanten die al 33 jaar alles netjes en op tijd betaald hebben!!
r.batenburg
Het bericht VGZ uiterst klantonvriendelijk verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.