VGZ is weg als het nodig is.

14 december 2013
Ik ben 20 jaar klant geweest bij VGZ.  Nu heb ik helaas één keer per ongeluk een betaling gemist. Dat kan iedereen wel eens gebeuren, zou ik denken…In plaats van dat ze nu gewoon even kijken wat er aan de hand is, en hoe mijn betalingsgedrag van de laatste 20 jaar is geweest schroeven meteen, zonder enige klantgerichte coulance mijn verzekeringspakket terug naar een basis pakket.

In advertenties zegt VGZ dat ze er zijn als het nodig is. Het is zo makkelijk om iets in een advertentie te roepen, de praktijk laat wel wat anders zien!

Als ze zó omgaan met hun trouwe klanten, dan wordt het voor mij eens een keer tijd om te vertrekken bij VGZ!

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts