vals beschuldigd door FBTO

28 november 2015

Er is bij ons ingebroken, heb netjes aangifte gedaan en fbto gebeld, schade expert is langsgekomen, alles netjes geregeld, dacht ik, tot dat we uitbetaald moesten krijgen.

Ze hebben heel lang niks laten horen, na een aantal keer bellen en mailen, moesten er nog een aantal vragen beantwoord worden. Weer heel lang wachten.. Uiteindelijk moesten we onze verklaringen ondertekenen.
Worden we gebeld dat ze de verklaring niet ontvangen hebben.. Oh ja sorry, er is ook een brief onderweg naar jullie.. Wij vroegen wat er in stond, maar daar mochten ze niks over zeggen.. Twee weken verder nog geen brief ontvangen. Na een aantal klachten eindelijk de brief ontvangen..
En nu komt de klapper!! Onze laptop is kapot gemaakt bij de inbraak.. Toetsenbord werkt niet meer.. En wij hadden een draadloos toetsenbord maar die gebruiken we normaal gesproken alleen als de laptop aan de tv zit.. We hebben een foto gestuurd met de ketting van mn zoontje die gestolen is en hij stond bij dat toetsenbord op de foto..
En hun hebben ons nu op een waarschuwings lijst gezet en zien ze ons als fraudeurs omdat we dat toetsenbord al hadden en  we volgens hen hebben gelogen over het feit dat mn laptop is gesloopt.. terwijl ze niet eens hebben gevraagd hoelang we een draadloos toetsenbord hebben..
Dit gaat echt nergens over! En dit is nog niet alles!!
Er zijn veel spullen kapot gemaakt, alles was uit de kasten gegooid.. Ook dat geloven ze niet.. Er is geen reden toe zeggen ze..

FBTO doet er, wanneer het op uitbetalen aankomt, alles aan om dat niet te doen!

Ze hebben achter ons rug om hele problemen veroorzaakt voor ons terwijl we het al moeilijk genoeg hebben na die inbraak!

 

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts