TVM heeft lak aan getuigen.

15 januari 2013

Mijn auto is total-loss geraakt toen iemand met een bestelbus achterop botste. De eigenaar van de bus was verzekerd bij TVM Verzekering. Door de klap schoot mijn Corsa op mijn voorganger. Wat zegt TVM nu? Ik was eerst op mijn voorganger gereden en toen was mijn auto al total-loss, pas daarna klapte de bus achterop. Gelukkig had ik 2 getuigen in mijn auto zitten maar die waren volgens TVM partijdig en daarom waardeloos. Ik heb toen de DAS Rechtsbijstand ingeschakeld, maar op een bepaald moment vond TVM dat een getekend aanrijdingsformulier én 2 getuigenverklaringen nóg niet overtuigend genoeg, ze weigerden gewoon te betalen. Omdat de chauffeur van de bus niet meer te traceren was, die zou immers een goede laatste getuige zijn, gooide uiteindelijk ook de DAS de handdoek in de ring.

Toen ik de zaak vervolgens bij deze helpdesk meldde bleek de chauffeur ineens wél te traceren en binnen no time lag er een duidelijke verklaring op tafel. Maar toen begon TVM allerlei suggesties te doen en de verklaring van de chauffeur en de getuigen in twijfel te trekken. De verklaringen zouden ‘te laat’ zijn ingediend en de getuigen stonden ook niet op het aanrijdingsformulier genoemd. Toen deze helpdesk met een klacht dreigde gingen ze eindelijk tot betaling over. Ik vind het een schande dat een verzekering zich van dergelijke praktijken bedient!

W. Ritman – Rotterdam

 

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts