TVM Boevenmaatschappij

8 juni 2018

Vorige maand reed ik op een rotonde en moest ik vol in de remmen voor een vrachtauto die ineens de rotonde op kwam rijden, omdat hij anders de naast mij zittende collega zou hebben geraakt. De vrachtwagenchauffeur reed echter gewoon verder waardoor de trailer van de vrachtwagen mijn auto flink raakte: total-loss!

Nu geeft TVM aan dat zij hun verzekerde, de vrachtwagenchauffeur niet aansprakelijkheid vinden omdat ik achter op zijn trailer ben gereden. Wat ik niet snap is dat hij heeft gezegd dat ik schade zou hebben aan mijn linkerkant terwijl ik juist aan mijn rechterkant ben geraakt. En op de voorkant van de schadeformulier noteert hij dat hij mij heeft geraakt en op de achterkant, dus het tegenovergestelde.

In eerste instantie hebben ze het gelijk afgewezen zonder eerst naar mijn getuige te kijken die ik netjes had genoteerd op de schadeformulier. Hadden ze het over het hoofd gezien!!

Ze hebben daarna gevraagd om een telefoonnummer van mijn getuige en die zouden ze in totaal 5x hebben gebeld maar ze hebben hem nog nooit gebeld!! Daarna hebben ze gevraagd of hij een getuigenformulier kon invullen wat vervolgens voor de zekerheid met aangetekende post is verstuurd.

Mijn auto is nog steeds totalloss en als het aan TVM ligt kan ik wel fluiten naar mijn centen. Zij willen dat er eerst slachtoffers vallen en dan de aansprakelijkheid toeleggen. Als ik één seconde later had geremd was mijn collega er waarschijnlijk niet meer geweest.

Ik heb dit nog nooit meegemaakt, jammer dat er zo’n verzekering bestaat in onze mooie Nederland. Boeven zijn het!

B. Karakus

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts