Tussenpersoon knijpt er tussen uit.

6 januari 2013

Hierbij wil ik een klacht indienen over  onze tussenpersoon*, ik heb hem medio oktober benaderd om voor ons de hypotheek en verzekeringen te regelen. Hij is hiermee aan de gang gegaan en vroeg hier           € 2.000 voor, die ik hem heb betaald. Hij is 3x bij ons thuis geweest gedurende zeg maar 2 uren om ons van alles uit te leggen en ons een voorstel te doen omtrent het aanpassen van onze hypotheek. Verder heeft hij thuis nog wat werk voor ons gedaan, contact met een verzekeringspersoon en contact via brief met onze hypotheekverstrekker.

Al met al zit hier ook 2 uur werk in, dat betekent dat hij inclusief reisuren 10 uur voor ons heeft gewerkt tegen een uurloon van € 200, dit lijkt me super overdreven en dan ook nog te bedenken dat hij alleen maar contact heeft gelegd met de verzekeringspersoon, er was niks geregeld en dat hij een brief met verkeerde informatie heeft verstuurd naar de hypotheek verstrekker.  Dus: 10 uur werk voor € 200 per uur en ook het werk nog half gedaan. Vervolgens moet ik zelf alles nog doen, wat de hypotheek betreft moet dit allemaal nog, verzekeringen heb ik nog voor het einde van 2012 zelf kunnen regelen.
Maar vervolgens kom ik er achter dat hij verkeerde gegevens heeft verstuurd naar de hypotheekverstrekker, uiteindelijk is eind december nog niks geregeld, dus heb ik het zelf als nog maar gedaan. Ook betreffende verzekeringen heeft hij niks gedaan, ook dit heb ik eind december allemaal zelf nog moeten regelen.

Ik vind het niet erg dat ik alles zelf moet regelen maar wel als ik hiervoor deze persoon € 2000 heb moeten betalen. Mijn vraag in deze is dan ook, kan dit zomaar?  Is dit normaal verzekeringswerk? Ik ben hier op zijn zachts gezegd heel erg boos over, ten eerste er is nog niks geregeld, ten tweede heb ik veel geld betaald en ten derde het kost mij veel tijd.

(* naam  tussenpersoon bij webmaster bekend)

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts