Traagheid écht Hema!

22 maart 2014

Op 1 januari is er bij mij ingebroken en is werkelijk alles gestolen. Zelfs goederen als stofzuiger, koffiezetapparaat, wasmachine enzovoort zijn gestolen! Verschrikkelijk dus. Nu heb ik een inboedelverzekering bij de Hema, welke ook een schade-expert (van Dekra) heeft langs gestuurd op 31 januari (4 weken later!). Na dit bezoek heb ik weer 2,5 week later een verzoek gekregen om een aantal kwitanties toe te lichten. Dit heb ik uiteraard binnen 24 uur gedaan. Weer een week later ben ik hierover gebeld, met een aantal vragen. Er is mij later verteld dat ze nog een extra onderzoek willen doen, echter ik wacht nu dus al 12 weken op een uitspraak over de uitkering van de schade!!

Op hun website staat:  De voordelige woonverzekering van HEMA geeft u alle zekerheid die u wilt. De enige zekerheid die u tot nog toe heb is dat de boel bij deze verzekeraar buitengewoon wordt vertraagd als je een schade hebt.

Ik heb wekelijks gebeld en krijg steeds te horen dat de verzekeraar wacht op het rapport van de schade-expert, ik wil zó niet verzekerd zijn!

Rob V.

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts