sns: wachten totdat je een ons weegt

26 april 2016

Ik heb een inbraakschade gemeld bij SNS verzekeringen. Nou, dat is een regelrechte ramp. Niemand weet iets van elkaar, mijn emails worden niet gelezen, alles werkt langs elkaar heen en als je belt kunnen ze er zelf niet uit wijs worden. Wat een zooitje is het daar. Eerst hanteerden ze wachttijden van tien dagen, maar nu hebben ze de reactietermijnen naar 20 werkdagen opgerekt. Dat is dus een MAAND, alleen om te reageren op een emaibericht. Dat schiet lekker op als je met smart zit te wachten op je uitkering. Ik heb moeten lenen bij anderen om uit de ellende te komen, maar mijn helper komt nu ook in de problemen omdat SNS niks doet.

Mensen, neem NOOIT de SNS als verzekeraar, want het is een ballentent van de eerste orde! Ik wist niet dat er zulke slechte maatschappijen bestonden!

M. Hofman – Maastricht

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts