SNS liegt keihard
Ik ben verzekerd bij SNS, maar deze verzekeraar reageert gewoon nergens op en áls ze reageren gebeurt dat ontzettend traag.
Ik heb een schade voor inbraak bij ze lopen, die op 27 december vorig jaar is ontstaan en gemeld, maar nog steeds is die niet helemaal afgewikkeld. Eerst wordt je tegengewerkt om een contraexpert te nemen, en vervolgens, na ik weet niet hoeveel aanmaningen, duurt het een eeuwigheid voordat er wordt betaald.
Als je één keer een week te laat bent met premie betalen reageren ze binnen no time, dán zijn ze wél snel!
Als je een mailtje naar ze stuurt staat er in hun reactie dat je bij een bestaande schade voor je auto of je woonhuis of inboedelverzekering pas na 30 (!!) werkdagen een reactie krijgt. Dus als je vandaag (15 augustus) een mailtje stuurt, kun je daar pas een antwoord op verwachten op 26 september!
Je gelooft het niet, maar hun website staat letterlijk: “verzekeren bij SNS is snel geholpen worden bij schade”. Ook schrijven ze: “Wie wil er nu maanden wachten op een schadeafhandeling?”
Je moet toch maar durven om zó keihard te liegen! Ik ben weg daar bij die boevenbende, het is alleen jammer dat ik dit mee heb moeten maken.
R. Boedjarath – Breda
Het bericht SNS liegt keihard verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.