SNS liegt keihard

15 augustus 2016

Ik ben verzekerd bij SNS, maar deze verzekeraar reageert gewoon nergens op en áls ze reageren gebeurt dat ontzettend traag.

Ik heb een schade voor inbraak bij ze lopen, die op 27 december vorig jaar is ontstaan en gemeld, maar nog steeds is die niet helemaal afgewikkeld. Eerst wordt je tegengewerkt om een contraexpert te nemen, en vervolgens, na ik weet niet hoeveel aanmaningen,  duurt het een eeuwigheid voordat er wordt betaald.

Als je één keer een week te laat bent met premie betalen reageren ze binnen no time, dán zijn ze wél snel!

Als je een mailtje naar ze stuurt staat er in hun reactie dat je bij een bestaande schade voor je auto of je woonhuis of inboedelverzekering pas na 30 (!!) werkdagen een reactie krijgt. Dus als je vandaag (15 augustus) een mailtje stuurt, kun je daar pas een antwoord op verwachten op 26 september!

Je gelooft het niet, maar hun website staat letterlijk: “verzekeren bij SNS is snel geholpen worden bij schade”. Ook schrijven ze: “Wie wil er nu maanden wachten op een schadeafhandeling?”

Je moet toch maar durven om zó keihard te liegen! Ik ben weg daar bij die boevenbende, het is alleen jammer dat ik dit mee heb moeten maken.

R. Boedjarath – Breda

 

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts