Service van niks bij Generali
Op een rotonde in Veenendaal ben ik afgesneden door een Volkswagen Touran, die mij geraakt (en mijn auto beschadigd) heeft, maar die gewoon is doorgereden. Ik heb een foto van haar auto gemaakt en gelijk aangifte gedaan bij de politie. Ook heb ik het waarborgfonds benaderd, hier kreeg ik gelijk de naam van de verzekering door met het advies hen hiervoor aansprakelijk te stellen omdat ik weet wie de dader is. Maar die reageren herhaaldelijk niet op e-mails,ze doen kortaf doen aan de telefoon en zeggen dat ze geen aansprakelijkheid erkennen omdat de klant heeft aangegeven geen schade te hebben.
Nu lijkt het mij dat de meeste mensen die na een aanrijding door zijn gereden dat zullen beweren, maar ik zit nu mooi met de schade van rond de € 750,00 waarvan ik de dupe ben omdat iemand anders door rijdt! De verzekeraar (ASR) heeft een service van niks en reageert nog niet eens op een klacht die ik heb ingediend. Neem daar nooit een autoverzekering want dit slaat echt alles. Je kunt blijkbaar gewoon auto’s aanrijden en dan doorrijden, domweg blijven ontkennen en dan is er niks aan de hand.
Kristian Oude Voshaar, Epe
Het bericht Service van niks bij Generali verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.