Service van niks bij Generali

22 mei 2018

Op een rotonde in Veenendaal ben ik afgesneden door een Volkswagen Touran, die mij geraakt (en mijn auto beschadigd) heeft, maar die gewoon is doorgereden. Ik heb een foto van haar auto gemaakt en gelijk aangifte gedaan bij de politie. Ook heb ik het waarborgfonds benaderd, hier kreeg ik gelijk de naam van de verzekering door met het advies hen hiervoor aansprakelijk te stellen omdat ik weet wie de dader is. Maar die reageren herhaaldelijk niet op e-mails,ze doen kortaf doen aan de telefoon en zeggen dat ze geen aansprakelijkheid erkennen omdat de klant heeft aangegeven geen schade te hebben.

Nu lijkt het mij dat de meeste mensen die na een aanrijding door zijn gereden dat zullen beweren, maar ik zit nu mooi met de schade van rond de € 750,00 waarvan ik de dupe ben omdat iemand anders door rijdt! De verzekeraar (ASR) heeft een service van niks en reageert nog niet eens op een klacht die ik heb ingediend. Neem daar nooit een autoverzekering want dit slaat echt alles. Je kunt blijkbaar gewoon auto’s aanrijden en dan doorrijden, domweg blijven ontkennen en dan is er niks aan de hand.

Kristian Oude Voshaar, Epe

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts