Puinhoop bij VGZ

26 januari 2017

Ik ben al ruim 5 weken bezig om een polis voor mijn gezin af te sluiten bij VGZ. Onmogelijk. Vragen stellen heeft geen zin want dan verbreekt spontaan de verbinding. Momenteel is het onduidelijk hoe mijn gezin nu verzekerd is. Als ik vraag om alles te stoppen opdat ik bij mijn oude verzekering kan blijven Daniël teruggaan, wordt mij verteld dat dat niet kan aangezien ik mij 28 december jl heb aangemeld??? Terwijl ik brieven ontvang van de individuele gezinsleden dat we te laat zijn en dus niet verzekerd kunnen worden. Meerdere malen beloofd om teruggebeld te worden, helaas tot op heden nog geen enkel telefoontje mogen ontvangen. Wat een ‘zorg’, besteden ze daar aan hun klanten!

Dennis van Bakkum

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts