Promovendum Kruidenierspraktijken met pet op van schadehulpservice

15 juli 2019

Ik heb per ongeluk een auto van iemand anders beschadigd, dus ik heb dat geval op mijn aansprakelijkheidspolis bij Promovendum geclaimd. De gedupeerde heeft me daarvoor een rekening overhandigd van de reparatie en een factuur van buitengerechtelijke kosten. Deze factuur was opgesteld aan de hand van de Staffel Voorwerk II, en deze staffel (voor Buitengerechtelijke kosten) is door de Hoge Raad opgemaakt.

Als de stukken bij Promovendum binnen zijn, zet een schadebehandelaar van Promovendum ineens een andere pet op, en gebruikt ze een emailadres van een Stichting Schadehulpservice.

Vervolgens regelt de zogenaamde “schadehulpservice” de reparatiekosten rechtstreeks met de gedupeerde, maar als het om de factuur van de buitengerechtelijke kosten gaat wil ze het tarief van de Hoge Raad niet accepteren omdat dat niet redelijk is. Ze wil daarvan een paar tientjes vergoeden, dus nu komt er nog een bedrag van 144 euro voor mijn rekening.

Dus als je verzekerd bent bij Promovendum, betalen ze over mijn rug minder aan buitengerechtelijke kosten, zodat ik die nu zelf moet bijpassen! Een reden daarvoor kunnen ze uiteraard niet geven, maar de kijken gewoon of je ermee genoegen neemt.

Wegwezen bij deze boevenclub, je wordt genaaid waar je bijstaat! Er staan veel meer klachten op deze site heb ik gezien en op andere klachtensites staan ze zeer negatief bekend. Ze zijn met mij nog niet klaar, dus dit gaat zeker een staartje krijgen.

G.A. R.. te Amersfoort

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts