Pro of contra Assist?

11 mei 2012

Ik heb een klacht over verzekering ProAssist. Mijn GSM heb ik bij aankoop direct daar laten verzekeren. Nu is hij begin dit jaar gestolen in een sport kleedkamer. Ik heb alle informatie keurig aan de  verzekering doorgegeven ik ben zelfs nog terug gekeerd naar plaats delict om een extra bewijs te leveren aan de verzekering.

Nu is het al 7 weken geleden dat het allemaal positief is verklaard en dat ik een nieuwe telefoon hoor te krijgen. Het is mij verteld dat het 4 tot 6 weken kon duren MAXIMAAL. Nu zijn we 7 weken verder en na meerdere malen te bellen werd mij elke keer verteld dat mijn nieuwe telefoon nog niet geleverd was bij de verzekering. Ik vind het schandalig want ik betaal 9 euro maandelijks en je zou verwachten dat je verzekerd bent en je snel een nieuwe telefoon krijgt, maar schijn bedriegt enorm.

Ik ben totaal geen zeurpiet en dit is volgens mij de eerste klacht die ik ooit opschrijf, maar ik vind dit echt een noodzaak, anders zijn toekomstige klanten mogelijk ook de dupe van deze waardeloze verzekering.
Ik hoop gehoor te krijgen en snel mijn nieuwe telefoon in bezit te krijgen !

Groet,

Borja C.

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts