Pas op voor Vidi Expertise!

31 augustus 2012

Ik heb pas een onderzoeker van Vidi Expertise op bezoek gehad i.v.m. een reisschade-claim op een verzekering bij Unigarant. Nou ja, op bezoek is niet het juiste woord. Ik wist niet wat Vidi was en ben toen even gaan ‘googelen’, dan lees je hoe Vidi Expertise soms te werk gaat en dan schrik je wel even!  Ze belden mij op en wilden bij mij thuis langskomen om ‘een interview’ te houden. Ik wilde het bezoek (o.a.) om privé-redenen niet bij mij thuis laten plaatsvinden maar op een neutrale lokatie. Nou, dat kon volgens Vidi beslist niet, het moest en zou bij mij thuis gebeuren!  Wat moest ik? Wat weet ik er als leek nu van of ik dat verplicht ben? Gelukkig kwam ik op deze site terecht. Vrolijk werd ik er niet van maar je staat als leek tenminste niet meer alleen. Ik heb toen Vidi gedreigd met een klacht. Heel apart, maar toen kon het bezoek ineens wél ergens anders plaatsvinden. Ik kreeg toen óók de informatie waarom ik had gevraagd (enkele dossierstukken). Die hadden ze me eerst niet willen toesturen. Eerst dwars liggen, maar later kan het ineens allemaal tóch….

Het wordt nog gekker: toen de onderzoeker het gesprek wilde beginnen vroeg hij of ik er bezwaar tegen had dat het gesprek zou worden opgenomen. Toen ik zei dat ik dat niet nodig vond zei hij: ‘ik neem de gesprekken altijd op, en als je dat niet goed vindt stap ik nu meteen op en ga ik niet verder met mijn onderzoek!’

Toen hij al weggereden was belde hij me nog op om te zeggen dat hij aan Unigarant zou rapporteren ‘dat ik mijn medewerking niet aan het onderzoek had gegeven’. Dus hij loopt zelf eerst weg, en vervolgens  zou het dan aan mij liggen… Dat is manipulatie van het eerste soort!

Ik wil iedereen waarschuwen voor Vidi Expertise, want het blijkt dat ze de boel manipuleren en gewoon maar van alles zeggen om te intimideren. Ik ben allang niet de enige meer die dit is overkomen, dit is kennelijk een structurele werkwijze van dit bureau! Lees ook de andere verhalen op deze site maar eens.

D. Troympa – Heiloo

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts