Oplichtingspraktijken bij CED, Ditzo en ASR

17 mei 2017

Ik heb ruim een jaar geleden op deze website geklaagd over de behandeling van CED-Claimexperts, die in opdracht van Ditzo (ASR) probeert claims af te houden, ook als er eigenlijk gewoon dekking bestaat. Pure oplichting dus!

Inmiddels is de zaak bij het Kifid terecht gekomen en het Kifid heeft nu eindelijk óók uitspraak gedaan. De zaak was eigenlijk supersimpel en het Kifid kon in feite niet veel méér dan zeggen wat er in de wet staat, namelijk dat met eigen onvoorzichtigheid en schade tot gevolg, dat dan gewoon aansprakelijkheid bestaat.
Een zaak waarvan zelfs een leek al kan zien dat je daarvoor nu juist een aansprakelijkheidsverzekering hebt afgesloten is door CED, Ditzo en ASR zó lang afgehouden dat ik verplicht was om naar het Kifid te gaan. Ik vindt dat oplichting, als je weet hoe het zit maar je wil koste wat kost de fouten van je collega’s toedekken en je verzint smoezen om er onderuit te komen.

Dat is gebeurd door minstens vijf mensen bij CED-Claimexperts, door vier mensen bij Ditzo (waaronder de adjunct-directeur van Ditzo plús de commercieel directeur!) en vervolgens óók door de Ombudsman bij ASR. Wat die titel in vredesnaam inhoudt zou ik niet weten, maar de zaak tillen kunnen ze als de beste, van hoog tot laag!

Mensen, pas op voor deze maffia-clubs, ze gaan net zolang door tot ze door het Kifid of een rechter gedwongen worden. Ze hopen dat je het erbij laat zitten, dan lachen ze zich rot. En in hun logo durven ze dan te zetten: fatsoenlijk verzekerd!

Mark Radecke Brielle

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts