ook SNS is ‘glashelder’ als het om glasbreuk gaat
Op 27-06-2011 ben ik in de gang gevallen, en heb daarmee 1 van de 9 ruitjes van onze voordeur gebroken. Op 28-06-11 heb ik dat gemeld bij de SNS-bank.
later die dag werd ik teruggebeld door Interglas dat er een glaszetter langs zou komen om te kijken wat voor soort glas er in de deur zit, en het te repareren. Het glas blijkt echter niet meer verkrijgbaar te zijn, en de enige oplossing is naar ons inzien ( en dat van de glaszetter)om alle 9 ruitjes te vervangen, omdat geen gezicht is om er 1 ander ruitje in te zetten. De Glaszetter zou contact opnemen met interglas om daarvoor toestemming te vragen (leek hem geen probleem), nu wil interglas dit niet vergoeden, en vindt dat we genoegen moeten nemen met 1 ander ruitje, of dat zij 1 ruitje vergoeden en wij de rest zelf moeten betalen…
Ook al zouden ze gelijk hebben omdat het zo in de polisvoorwaarden staat, dan vind ik dit tóch een glasheldere manier van verzekeringsmanipulatie.
Het bericht ook SNS is ‘glashelder’ als het om glasbreuk gaat verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.