Onbehoorlijk gedrag Turien
Mijn moeder heeft haar auto eind vorig jaar verkocht daar ze niet meer in staat was veilig te rijden. Bovendien is op 21 januari overleden.
Dit is de verzekerings-maatschappij Turien meerdere malen vermeld. Toch blijven de aanmaningen binnen komen.
Op haar website zegt Turien dat bij de uitoefening van onze werkzaamheden en dienstverlening niet alleen het bedrijfsbelang maar ook het klantbelang centraal staat en dat ze vertrouwelijk omgaan met gegevens van onze klanten en relaties.
Ook zeggen ze nota bene dat ze hun klanten en relaties eerlijk, respectvol
en met vertrouwen behandelen.
Dat dit loze woorden zijn blijkt bij mijn dossier dus wel duidelijk. Ik vind het onbehoorlijk van een verzekering om nabestaanden te blijven lastig vallen als ze herhaaldelijk ervoor zijn gewaarschuwd, vandaar dat ik dit op deze website zet.
Mark Kingma
Het bericht Onbehoorlijk gedrag Turien verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.