Onbehoorlijk gedrag Turien

11 mei 2017

Mijn moeder heeft haar auto eind vorig jaar verkocht daar ze niet meer in staat was veilig te rijden. Bovendien is op 21 januari overleden.
Dit is de verzekerings-maatschappij Turien meerdere malen vermeld. Toch blijven de aanmaningen binnen komen.

Op haar website zegt Turien dat bij de uitoefening van onze werkzaamheden en dienstverlening niet alleen het bedrijfsbelang maar ook het klantbelang centraal staat en dat ze vertrouwelijk omgaan met gegevens van onze klanten en relaties.
Ook zeggen ze nota bene dat ze hun klanten en relaties eerlijk, respectvol en met vertrouwen behandelen.

Dat dit loze woorden zijn blijkt bij mijn dossier dus wel duidelijk. Ik vind het onbehoorlijk van een verzekering om nabestaanden te blijven lastig vallen als ze herhaaldelijk ervoor zijn gewaarschuwd, vandaar dat ik dit op deze website zet.

Mark Kingma

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts