Ohra totaal niet klantgericht
Ohra heeft mijn autoverzekering na 1 maand premie-achterstand (gaat om € 36,00!) opgezegd. Een per post gestuurde aanmaning had ik niet gezien, omdat ik een half jaar in het buitenland verbleef.
Let wel: mijn post, de facturen en eventuele aanmaningen ontvang ik altijd digitaal. Ik ben al meer dan 15 jaar verzekerd bij Ohra en ik heb ze het uitgelegd, ze konden immers ook de achterstallige maand nog automatisch incasseren, maar nee hoor, ze vonden het niet relevant en ze konden niet met mij meegaan.
Het gevolg voor mij is nu dat ik genoteerd sta in het landelijke systeem als wanbetaler en dat mij een nieuwe verzekering wordt geweigerd. Ook heb ik ondertussen een fikse boete van RWD gekregen voor het niet verzekerd zijn.
Als je een klantgerichte verzekeraar zoekt moet je dus vooral niet bij Ohra zijn, want daar ben je als verzekerde de dupe van het systeem. Hún systeem, wel te verstaan, want enige menselijkheid en relativering is daar kennelijk teveel gevraagd. De lezer is gewaarschuwd!
A. Dhore -Den Haag
Het bericht Ohra totaal niet klantgericht verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.