Nooit meer Apeldoorn bellen

27 september 2014

Ik heb 3 weken geleden de all risk verzekeringspremie van mijn auto voldaan ad. € 524,-. Deze week werd mijn nieuwe auto afgeleverd waarvan de catalogusprijs iets lager ligt en ik weer een extra jaar schadevrij kon bijtellen. Als “beloning” ontving ik van Centraal Beheer een prijsverhoging van € 172,-, zijnde 33% meer dan de 3 weken eerder betaalde premie.

Ik heb gebeld en bij Centraal Beheer gevraagd naar de reden hiervan maar dan raffelt een telefoniste een boodschap af waar je geen woord tussen kan krijgen zonder dat je er iets wijzer van wordt. “Het ging toch maar om 7 tientjes?”

Even Apeldoorn bellen?? Ik dacht het niet!!

A.Bogers

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts