Nog steeds bedrog bij Roy data

1 juni 2019
Ondanks dat er al jaren geleden aandacht hieraan is besteed is er nog steeds sprake van gesjoemel met schadevrije jaren, want het is mij gebleken dat diverse verzekeraars hun opgave aan RoyData nog steeds foutief doen en zulks altijd in het nadeel van de verzekerde consument.
Dit kan voor heel veel mensen betekenen dat zij meer premie betalen dan nodig, ofwel minder premiekorting krijgen door toewijzing van te weinig schadevrije jaren in RoyData.
Ik rijd sinds 2010 aantoonbaar schadevrij (geen schade veroorzaakt) en ben in de loop der jaren 2 schadevrije jaren ‘kwijtgeraakt’.
Dat vind ik oneerlijke praktijken, want ik ben niet zo goedgelovig dat ik denk dat dat administratieve fouten zijn.
In mijn geval maakt het niet uit, maar bij veel andere consumenten mogelijk wel.

O.B. Gosman
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts