NKC kan klant missen als kiespijn
Medio 2019 een heb ik camper aangeschaft en ik heb deze vervolgens via NKC willen verzekeren. Maar kort na de aanvraag was mijn computer vast- gelopen en ik moest deze eerst laten repareren, maar daarna heb ik weer contact opgenomen met NKC. Hun reactie: u bent voor ons niet bereikbaar en dus is er geen communicatie mogelijk, daarom gaan wij niet over tot het verzekeren van uw camper.
Kortom als je even niet bereikbaar bent meent NKC dat zij wel kunnen bepalen dat er geen mogelijkheid is om een verzekering bij hen af te sluiten.
Ik vindt dit een slechte en onbeschofte manier om contact met de klanten te houden. Nota bene heb ik in 2020 nog eens getracht een verzekering af te sluiten, maar hun reactie was: op basis van de voorgaande aanvraag was er geen verzekering mogelijk.
Kennelijk heeft NKC geen enkele behoefte aan nieuwe klanten, in elk geval heeft ze van het woord klantvriendelijkheid nog nooit gehoord! Als dat zó al gaat als je nieuwe klant bent, dan moet je voor het ergste vrezen als je een keer met een schade bij ze komt: zo ver mogelijk wegblijven dus bij deze club!
W. M. Roggeband
Het bericht NKC kan klant missen als kiespijn verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.