NH1816: mijn klomp breekt.

18 april 2016

Ik heb een inboedelverzekering bij NH1816 en nu is een vaas van de kast gevallen, in gruzelementen natuurlijk. Ik stuur NH1816 een bericht met het verzoek de schade te vergoeden, wat schrijven ze terug: U bent langs de vaas gelopen en daardoor is deze gevallen. Lopen is een normale handeling en daardoor wordt de schade niet vergoed.

Ik heb de polisvoorwaarden goed gelezen, maar NERGENS staat dat op die manier vermeld. NH1816 verzint dus smoezen, alleen maar om onder betaling uit te komen. Hier breekt niet alleen mijn vaas, maar óók mijn klomp!

Ik ben klaar met deze verzekeraar!

A.N.O. Niem – Heerlen

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts