NH1816 komt toezeggingen niet na

30 juni 2016

Op 17 mei heb ik een waterschade gehad op de eiken vloer van mijn woonkamer. Ik heb de schade toen gemeld bij mijn verzekering NH1816 en op 23 mei heb ik vervolgens bezoek gehad van hun expert. Die stelde het schadebedrag vast op € 3.094,00.
De volgende dag heb ik een mail gekregen dat de schade vergoed zou worden en dat ik tot herstel kon overgaan. Ik heb dus een bedrijf dit laten vervangen en vervolgens stuur ik de nota op naar de maatschappij.

Krijg ik op 14 juni een mail dat de schade tóch ineens niet vergoed wordt omdat er een betalingsachterstand zou zijn, terwijl ik iedere maand betaald heb, misschien een keertje wat later dan normaal, maar iedere maand wordt er via een automatische incasso gewoon betaald.

Als NH1816 toezegt dat er betaald gaat worden en ik daarom kan laten herstellen, dan verwacht ik dat ze dat nakomen. Nu zit ik met de gebakken peren omdat ze wél beloven, maar NIET nakomen! Met zo’n verzekering heb ik er meer problemen bijgekregen, in plaats dat ze wat voor me oplossen!

S.R.M. van Zandvoord – Wijchen

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts