Nedasco poetst eigen fouten weg met briefje van € 50,00
Ik heb op 18 december een klacht naar deze website gestuurd omdat ik een kras op de auto van mijn schoonvader had veroorzaakt toen ik zijn auto aan het poetsen was en toen Nedasco Assuradeuren dit geval niet in behandeling wilde nemen op mijn aansprakelijkheidspolis. Toen ik de zaak aan deze website had voorgelegd is hun Schadecoach voor mij tegen Nedasco in protest gegaan. Pas na zes weken reageerde Nedasco! (Lekker snel) Ze zouden alsnog gaan betalen.Geen excuus dat ze een fout standpunt hadden ingenomen, niets daarvan.
Over fatsoen gesproken: Nedasco is natuurlijk een deskundige partij, ze weten dus donders goed dat ze moeten uitkeren, maar tóch nog eerst even proberen om onder betaling uit te komen door tegen beter weten in (!) een smoesje te gebruiken om te kijken of je erin trapt!
Nu heb ik kosten moeten maken en die wil ik uiteraard ook vergoed hebben. De Schadecoach heeft er een dikke drie en een half uur inzitten en heeft die kosten nu bij Nedasco neergelegd. Wat denk je? Nedasco wil “geheel onverplicht’ 50 euro ‘administratiekosten” betalen!
Mensen, kijk uit voor Nedasco want eerst proberen ze je een oor aan te naaien door niet uit te keren en daarna doen ze het dunnetjes over door je de kosten niet te willen vergoeden die je vanwege hun onrechtmatig handelen hebt moeten maken. Ik ga door tot het Kifid want het handelen van deze ‘verzekeraar’ moet aan de kaak worden gesteld! Ik ga mijn verzekeringen daar natuurlijk weghalen, want ik laat me niet een tweede keer voor de gek houden!
Martijn – Naaldwijk
Het bericht Nedasco poetst eigen fouten weg met briefje van € 50,00 verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.