Nat.Ned. neemt er lekker de tijd voor.

16 april 2012

Bij de ING had ik tot begin dit jaar 3 lijfrente-polissen. Deze zijn vanf 1 januari 2012 ondergebracht bij Nationale Nederlanden. De polissen zijn respectievelijk 14 maart, 21 maart en 11 april 2012 geëxpireerd. Voor 14 maart heb ik bij de Rabobank een zgn. Toekomstsparen-rekening afgesloten. Hierop wil ik mijn lijfrentegeld nog 5 jaar laten staan.Vandaag heb ik eens contact gezocht met N.N. en hun gevraagd wanneer zij dit geld gaan overmaken. Na lang intern overleg bij N.N. kreeg ik te horen dat dit zo’n 8 weken in beslag zou nemen. Eén van de redenen was dat zij de polissen van Ing per 1 januari gekregen hadden en dat hierdoor de verwerking vertraagd was.

Mijn klacht in deze is dat ik het onacceptabel vind dat N.N. zolang er over wil doen om het geld over te maken naar de Rabobank. Ik vind niet dat ik de dupe mag zijn van het feit dat zij dit werk per 1 januari 2012 hebben gekregen. Ik heb dan ook geprobeerd een verzoek tot rentecompensatie te krijgen, maar het is de vraag of men bij N.N. hier ook maar iets mee doet. Ik wil dat N.N. de termijn tot uitbetaling terugbrengt naar maximaal 15 werkdagen.

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts