Misleid door Agis
Mijn zoontje van zes moest op advies van de juffen van school naar speltherapie. Zij gaven een goed adres van een therapeut/counselor in de buurt. Eerst met Agis gebeld of dit vergoed werd. Het antwoord: ‘als de therapeut ingeschreven staat bij een beroepenregister, dan wordt dit inderdaad vergoed. Mijn zoontje heft 3 sessies gehad en toen ik daarna de nota’s indiende kreeg ik als reactie terug dat ik niks hoefde te betalen maar ook niks ontving, omdat zij niet in het ‘juiste’ beroepenregister stond ingeschreven. Ik wist notabene niet eens dat er meerdere waren! Ik had opgezocht of ze ingeschreven stond en dat was inderdaad het geval. Maar er werd mij door Agis NIET verteld dat ik op moest letten in welk register het moest zijn!
En op de site van Agis zijn de registers bijna niet te vinden. Het gaat om een bedrag van 225 euro, voor hun een schijntje maar voor ons heel veel geld!
Laat Agis eens een keer duidelijk zijn als je als klant moeite doet om ergens naar te informeren, ik voel me misleid door hun helpdesk!
Het bericht Misleid door Agis verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.