Misleid door Agis

12 februari 2014

Mijn zoontje van zes moest op advies van de juffen van school naar speltherapie. Zij gaven een goed adres van een therapeut/counselor in de buurt. Eerst met Agis gebeld of dit vergoed werd. Het antwoord: ‘als de therapeut ingeschreven staat bij een beroepenregister, dan wordt dit inderdaad vergoed. Mijn zoontje heft 3 sessies gehad en toen ik daarna de nota’s indiende kreeg ik als reactie terug dat ik niks hoefde te betalen maar ook niks ontving, omdat zij niet in het ‘juiste’ beroepenregister stond ingeschreven. Ik wist notabene niet eens dat er meerdere waren! Ik had opgezocht of ze ingeschreven stond en dat was inderdaad het geval. Maar er werd mij door Agis NIET verteld dat ik op moest letten in welk register het moest zijn!

En op de site van Agis zijn de registers bijna niet te vinden. Het gaat om een bedrag van 225 euro, voor hun een schijntje maar voor ons heel veel geld!

Laat Agis eens een keer duidelijk zijn als je als klant moeite doet  om ergens naar te informeren, ik voel me misleid door hun helpdesk!

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts