Mag het een onsje klantgerichter AZIVO?

16 april 2012

Ik ben in januari overgestapt naar Azivo in Den Haag. Als je daar een uitkering hebt dan hoef je geen eigen risico te betalen omdat DenHaag collectieve verzekering heeft.
Ik heb bij de aanvraag doordat ik ik droevige omstandigheden verkeerde vanwege mijn zieke moeder een foutje gemaakt, want ik vroeg per ongeluk om een wijkpolis in plaats van een zorg polis. Ik heb het formulier op 21-12-201 via internet  ingevuld. Daarna heb ik ze nog voor de zekerheid gebeld met de vraag of ik een eigen risico had. Dat werd toen ontkend, geen eigen risico!

In december had ik een moeilijke tijd vanwege mijn moeder, deze was stervend en ze is op 25-12-2011 overleden.  Ik heb het Azivo speciaal nog gebeld om mijn fout uit te leggen, maar ze hebben daar geen enkel begrip voor! Nu moet ik een eigen risico gaan betalen en ik heb al heel weinig inkomen! Azivo wil het niet recht zetten. Is dat nou de klantvriendelijke service van Azivo?
ik kan u mijn polis eventueel wel toesturen. Ik wordt door de bureaucratie van Azivo extra gedupeerd. Ik zou niemand aanraden zich daar te verzekeren, want ze trekken zich niets aan van hun klanten.

Ik wil graag deze klacht plaatsen, maar liever niet met mijn naam en zo. Straks gooien ze me uit de verzekering.

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts