London Verzekeringen neemt geen verantwoordelijkheid voor fouten
Ik heb bij een volmacht-kantoor van London Verzekeringen (IQ Assuradeuren) een klacht ingediend, en die stuurt de klacht na vele correspondentie en een directieklacht, dóór naar zijn volmachtgever, London Verzekeringen dus.
De klacht word geheel gegrond verklaard, maar dat heeft wel maanden en vele brieven over en weer moeten duren. Ik heb daarvoor ook deskundige hulp moeten inhuren, anders was het me nooit gelukt om mijn klacht gegrond te krijgen. Uiteraard kost dat geld, en uitsluitend vanwege de halsstarrige houding van het volmacht-kantoor heeft het uiteraard veel meer tijd en geld gekost om alles alsnog geregeld te krijgen. Ze hebben ondertussen wel twee keer excuses aangeboden omdat de zaak vertraagd was, maar wat heb je daar aan? Daarvoor is London Verzekeringen geheel verantwoordelijk.
Ik heb nu de klacht gegrond was verklaard, gevraagd om vergoeding van deze kosten, maar London Verzekeringen weigert om verantwoordelijkheid te nemen voor de fouten van hun volmacht-kantoor en laat mij vervolgens met de kosten zitten.
Dus eerst loopt het volmacht-kantoor van London er de kantjes van af, vervolgens laat London zelf je als verzekerde in de kou staan. Let wel: dit is een verzekeraar die het “Keurmerk Klantgericht Verzekeren” voert. Wat klantgerichtheid bij hen betekent, weet ik nu! Ik ben uiteraard allang weg bij deze verzekeraar….
Het bericht London Verzekeringen neemt geen verantwoordelijkheid voor fouten verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.