London Verzekeringen neemt geen verantwoordelijkheid voor fouten

17 november 2013

Ik heb bij een volmacht-kantoor  van London Verzekeringen (IQ Assuradeuren) een klacht ingediend, en die stuurt de klacht na vele correspondentie en een directieklacht, dóór naar zijn volmachtgever, London Verzekeringen dus.

De klacht word geheel gegrond verklaard, maar dat heeft wel maanden en vele brieven over en weer moeten duren. Ik heb daarvoor ook deskundige hulp moeten inhuren, anders was het me nooit gelukt om mijn klacht gegrond te krijgen. Uiteraard kost dat geld, en uitsluitend vanwege de halsstarrige houding van het volmacht-kantoor heeft het uiteraard veel meer tijd en geld gekost om alles alsnog geregeld te krijgen. Ze hebben ondertussen wel twee keer excuses aangeboden omdat de zaak vertraagd was, maar wat heb je daar aan? Daarvoor is London Verzekeringen geheel verantwoordelijk.

Ik heb nu de klacht gegrond was verklaard, gevraagd om vergoeding van deze kosten, maar London Verzekeringen weigert om verantwoordelijkheid te nemen voor de fouten van hun volmacht-kantoor en laat mij vervolgens met de kosten zitten.

Dus eerst loopt het volmacht-kantoor van London er de kantjes van af, vervolgens laat London zelf  je als verzekerde in de kou staan. Let wel: dit is een verzekeraar die het “Keurmerk Klantgericht Verzekeren” voert. Wat klantgerichtheid bij hen betekent, weet ik nu! Ik ben uiteraard allang weg bij deze verzekeraar….

 

 

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts